فروشگاه عسل کوهستان
سایت عسل کوهستان
فواید مصرف موم عسل - خرید عسل کوهی از فروشگاه عسل طبیعی کوهستان
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید عسل کوهی از فروشگاه عسل طبیعی کوهستان
فروشگاه عسل دکتر عموشاهی* تلفن: 09392007694 * سایت: ASAL20.ir 
فروشگاه معتبر عسل در تهران

فواید مصرف موم عسل

 

زنبور عسل در کندوی خود موم عسل تولید می کند که از سلول های شش گوشه تشکیل شده تا بتوان عسل را در آن ذخیره کرد. عسل ذخیره شده داخل این شش گوشه ها خالص ترین نوع عسل است و موم حاصل از آن دارای ارزش غذایی و خواص درمانی است.

کلسترول

اسیدهای چرب موجود در ماهی سلامت قلب را بدنبال دارند و این ویژگی را زنجیره های بلند چربی و الکل در موم دارا می باشند.الکل های چرب که در موم عسل شناخته شده اند کلسترول بد را بطور قابل توجهی کاهش داده و سبب افزایش کلسترول خوب خواهد شد.

محافظت از کبد

الکل موجود در موم عسل خاصیت آنتی اکسیدانی دارد که به محافظت از کبد کمک می کند.برای اثبات این ادعا محققان آزمایشی بر روی افراد مبتلا به کبد چرب انجام داده اند و مخلوطی از الکل موجود در موم را به آنها داده اند تا کارآیی آن را مشاهده نمایند. این تحقیق به مدت 24 هفته بر روی این افراد انجام گرفت و در پایان محققان دریافتند که عملکرد کبد و علائم کبد چرب بهبود یافته است.

متابولیسم گلوکز

بدون شک گلوکز برای سلامتی شما حیاتی است و بدن شما به ویژه مغز شما متکی بر انرژی حاصل از آن است. بنظر می رسد که الکل موجود در موم سبب ترویج متابولیسم گلوکز سالم می شود. در مطالعه کبد چرب ، الکل حاصل از موم بطور قابل توجهی سطح انسولین و مقاومت به انسولین را در افراد کاهش می دهد.مقاومت به انسولین می تواند به دیابت نوع 2 و دیگر مشکلات منجر شود.


 

 جهت ورود به فروشگاه عسل 20 کوهستان بر روی آدرس زیر کلیک نمایید

 

 

 ASAL20.ir


[ شنبه 95/5/16 ] [ 9:32 عصر ] [ آقای عموشاهی ] [ ]
.: Buy Natural Honey ASAL20.IR :.

بهترین مارک عسل

خرید عسل طبیعی از بهترین برند عسل ایران. تلفن تماس: 09392007694 سایت فروشگاه عسل طبیعی کوهستان ASAL20.ir
موضوعات وب
امکانات وب


بازدید امروز: 14
بازدید دیروز: 2
کل بازدیدها: 24982